Wednesday, August 22, 2012

Eile oli tore. Ema tuleb koju ja proovime niisama mingit juttu ajada vms ja järsku : ''aa ja sa lähed homme kooli'' kena üllatus oli suht :D Läksime siis poodi ja ostsime mulle selle kooli t-särke (mida peab koolis kandma, koolivorm nagu), vihiku ja pastakaid. Öösel ei saanud üldse magada. kogu aeg ärkasin üles ja mõtlesin et nüüd olen sisse maganud aga tegelt olin alles pool tundi-tunni maganud vms. Hommikul oli ka närv sees. Kõige hullem polnud aga kõhus keeras kenasti. Jõudsime siis kooli ja kui oma klassiukse ette jõudsin (nagu teised ootasid ukse taga kuni see lukust lahti tehti) ja põhimõtteliselt joosti tormi mu pärast. Kõik mu ümber kes oled, kust tuled jne. Tegelt kui ma nüüd mõtlen siis kõik tüdrukud käisid aga poistest võibolla 1-2 ainult. Enamus küsimused olid portugali keeles niiet midagi aru ei saanud aga õnneks on klassis (neid oli umbes 25 vms kui õieti lugesin) 3-4 tükki selliseid kes natukene inglise keelt ka oskasid ja siis tõlkisid kogu aeg. Nad olid vist mõni aeg tagasi kambaga Iirimaale läinud kuuks ajaks keelt õppima ja ju siis midagi oli kasu ka sest teised ei oska sõnagi rääkida. Läksime siis klassi ja alustasime palvetamisega. Nu ma jälle lolli näoga vahin kuskile ja midagi ei oska teha. Püüdsin inimesi kokku lugeda. Istusin kuskile suvalisse kohta maha ja kohe pandi kõik teed mu ümber kinni. Et seal on üksikud lauad ja neid on kerge liigutada. Õpetajal tekkis ka raskusi minu juurde pääsemisega. Paar minutit sain teisi ka jälgida ennem kui õpetaja rääkima hakkas ja KÕIK ainult kallistasid ja kätlesid ja tegid põse peale musi ja lennutasid üksteist ringi ja muud sellist. Väga naljakas oli. 1. tund oli füüsika. Õpetaja oli äge isegi, midagi küll ta jutust aru ei saanud aga oma kehahoiakuga ja suhtlusviisiga tundus täitsa muhe. Tunnis karjuti häästi palju ja joosti ringi. Vahest oli küll selline tunne et korda kui sellist pole olemaski aga oli ka hetki kus kõik istusid vaikselt. Millegipärast rääkisime selles tunnis kasvuhoone efektist. 2. tund: geograafia. Rääkisime Venemaast nimelt Gorbatšov-st ja Jeltsin-st midagi väga uut polnudki. Kõik ikka minu ümber ja tahtsid rääkida. Mõned poisid ka julgust kogunud :D. Siin on kord nii et õpetajad vahetavad klasse, mitte õpilased. 3. tund: kirjandus. Ikka kõik ainult puudutavad v kallistavad ja mind ka juba siis. Näiteks üks neiu tuli, võttis mult käest kinni ja tiris õpetaja laua juurde ennast tutvustama. Ja ta ikka hoidis mult käest 3-4 minutit kindlasti et terve aja kuni ma õpetajaga suhtlesin. Peale seda tundi kogunesime kõik aulasse sest täna oli eriline päev. Nimelt on linnapea valimised tulekul ja täna käisid kandidaadid küsimustele vastamas. Alguses oli üsna igav, midagi pole aru saanud aga siis järsku hakkavad kõik naerma ja nägin et üks poliitikutest läks näost väga punaseks ja hakkas nutma (no mitte täiega aga ikka pisar tuli :D ) pärast mulle üks ingliskeelt enam-vähem kõnelev neiu mainis et ta pani lihtsalt nii puusse oma kõnega/vastusega kui sai aga ma pole täpsemalt uurinud. Peale seda läksin korra koju lõunat sööma (lõuna on tähtsaim toidukord päevas muidu ja peaaegu kõik käivad kodus söömas) Peale lõunat uuesti kooli aga selleks ajaks olid inimesed juba natuke maha rahunenud et ring jäi väiksemaks jne. Ja oligi enam-vähem nii see päev, praegu olen täitsa väsinud ja lähen kohe magama aga mõned naljakad lood on veel ja ju teinepäev kirjutan nendest siis.

No comments:

Post a Comment